Villkor 

Alla varor säljs och levereras från

LAMPVERKET, Älvsjö. Kontakt: Telefon: 070-4855779

Mail:

info@lampverket.se

För att genomföra en beställning måste kund vara myndig, 18 år, eller ha målsmans medgivande. Tryckfelsnisse kan ibland vara i farten. Vi reserverar oss därför för eventuella tryckfel i våra erbjudanden.

Betalningssätt

Hos Lampverket kan du välja att betala med PayPal, kort eller faktura. Vid fakturering samarbetar vi med Klarna. Fakturan skickas med mail när varan skickats från oss.

Priser

Alla priser som anges är inklusive moms (inom EU), exklusive frakt.

Leveranstid

Leveranstid 3-7 dagar. Det är viktigt att vi har korrekta leveransuppgifter för effektiv och korrekt leverans.

Leveranssätt

Vi använder oss av Schenker och Posten för leverans av våra varor. Ni kan även välja att hämta på, Sjöhagsvägen 18, 125 53 Älvsjö. Vi kommer överens om tid. Vi har 14 dagars öppet köp (från att beställningen hämtats ut) gäller även rea varor. Villkoret är att produkten returneras i oanvänt skick tillsammans med kartong och emballage. Hör av er innan ni returnerar varor så fixar vi retur fraktsedel. Returfrakt för Schenker ombud paket är 49 kr. För DVS paket med hemleverans är retur kostnaden 290 kr. Vi betalar ej tillbaka fraktkostnader. Ej retur eller ångerrätt på special beställningar.  

Stora taklampor med 80 cm eller 100 cm i diameter skickas med DSV för 290 kr inom Sverige. Retur kostnad för dessa stora taklampor är 290 kr.

För ej uthämtade beställningar som returneras till Lampverket fakturas ni som kund på 300 kr. Obetalda fakturor skickas vidare till inkasso. Vi samarbetar med polis vid bedrägeri.

Reklamation Kontakta oss innan ni skickar tillbaka produkten. Lampverket står för returkostnaderna vid reklamation. Så snart vi har återfått varan så återbetalas dina pengar inom 7 dagar. Vid reklamation spara kartong och emballage.

For International customers

If for any such reason you are not satisfied with your purchase, you can arrange to return or exchange your item within 14 days of delivery. Please contact me before returning an item. Refunds will be given once the product is received by me. Shipping charges will not be refunded. Make sure to include contact information with the return and provide with a tracking number. The product must be in new condition. To avoid any Customs charges please clearly mark the package 'RETURNED GOODS' If a package is unclaimed you might have to pay a handling fee. If the product is lost or you, upon receiving, notice that the item has been damaged during transport, you should immediately report this to us. All enquiries: info@lampverket.se


For Costumers outside EU Please note that local charges (sales tax, customs duty) may occur for international customers depending on your region and local customs duties. These charges are at the customers own expense.
All enquiries: info@lampverket.se